Ticket is geboekt!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laurien Noort - WaarBenJij.nu Ticket is geboekt!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laurien Noort - WaarBenJij.nu

Ticket is geboekt!!!

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

14 November 2013 | Nederland, Haarlem

Jaaaa mijn ticket is geboekt! Wat een heerlijk gevoel zeg. Deze unieke reis begint nu steeds meer te leven, er borrelen ook een hoop vragen in mijn hoofd! Wat ga ik zien, welke school ga ik bezoeken, aan wie word ik gekoppeld, welke groep / bouw ga ik bekijken? Veel vragen waar ik graag antwoord op wil hebben, laat het snel eind februari zijn!!

De deelnemers zijn bekend, we reizen met een groep van 10 man naar Zuid-Afrika. Zaterdag 22 februari is de dag dat we richting Kaapstad gaan met een tussenstop in Dubai!

Woensdag 11 december is er een bijeenkomst met alle deelnemers en de mensen van de stichting Africen! Na deze bijeenkomst volgt een nieuw verhaal!

De groeten!


  • 14 November 2013 - 21:25

    Frank Van Bergen:

    Leuk laurien..Spannend ook..ben benieuwd wat je op de 11 de te horen en te zien krijgt..groet Frank

  • 14 November 2013 - 21:42

    Marjolein:

    Onwijs leuk! Wat een leuke ervaring zal dat worden, dat pakt niemand je meer af!
    *ben jaloers;)


  • 14 November 2013 - 21:53

    Esther:

    Spannend joh! Heb je voorkeur voor een groep of bouw?

  • 14 November 2013 - 22:10

    Rohan:

    Dat wordt een hele beleving. Je hebt JOUW koffer al helemaal klaar staan als ik het zo lees.
    Het wordt ongetwijfeld een hele mooie ervaring met onvergetelijke herinneringen.

  • 16 November 2013 - 11:55

    Annemieke Doornebos:

    Leuk vooruitzicht Laurien!!
    Ik ga je volgen hoor!!

  • 16 November 2013 - 18:39

    Laurien Van Noort:

    @ Esther: mijn voorkeur gaat uit maar de onderbouw!

  • 17 November 2013 - 18:27

    Marian:

    Klinkt super laurien! Zuid Afrika is sowieso een fantastisch land.. Wat jij daar gaat doen maakt het nog specialer. Geniet dit!

  • 17 November 2013 - 19:00

    Saskia:

    Hé Laurien, heel leuk dat jij gaat.... een ervaring die je niet zal vergeten! Zal de reisverslagen lezen en daardoor er ook een beetje zijn. Mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 6237

Voorgaande reizen:

22 November 2013 - 01 April 2013

Onderwijssafari naar Zuid- Afrika!

Landen bezocht: