Kaapstad! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laurien Noort - WaarBenJij.nu Kaapstad! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laurien Noort - WaarBenJij.nu

Kaapstad!

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

02 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dag allemaal!

Gisteren een ochtend safari gehad! Briljant!!!! Prachtige dieren gezien, zelfs een baby giraffe van nog geen 24 uur oud. Foto's volgen snel!

Daarna een mooie rit door de bergen en zijn we aangekomen in Kaapstad. Hier hebben we even rondgelopen. Vervolgens mochten wij een bezoek brengen aan Robbeneiland! Wederom mochten wij hier wegens vertraging lekker wachten! Na een mooie boottocht toch aangekomen op Robbeneiland. Dit was erg uniek en indrukwekkend.

'S avonds lekker gegeten en in een prachtige b&b geslapen. Vandaag gaan we op een hop on en hop off bus! Einde van de middag richting het vliegveld en weer richting Nederland!

Kortom nu nog even genieten!

• 02 Maart 2014 - 09:46

Merel & Simone:

Wauw Laurien,
    Wat een reis! Stilzitten is er nauwelijks bij! Behalve met alle vertragingen dan....
    Iedereen zou Robben eiland moeten zien hè?! Indrukwekkend! Goede reis naar huis!

• 02 Maart 2014 - 20:18

Hans En Hans:

Wel wat weinig foto's hoor!

• 08 Maart 2014 - 21:54

Hans En Hans:

Leuke foto's, krijg je toch een heel goede indruk. Niet alleen op het strand gelegen dus......... ( zie ook foto's facebook QBT)