Nog 1 dag! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laurien Noort - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laurien Noort - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Door: Laurien van Noort

Blijf op de hoogte en volg Laurien

21 Februari 2014 | Nederland, Haarlem

Dag trouwe lezers,

Morgen stap ik op het vliegtuig richting Zuid – Afrika. Ik heb er waanzinnig veel zin in. We hebben de afgelopen 4 weken flessen ingezameld zoals u weet. We hebben 1207 flessen ingezameld met een waarde van €301,75. Daarnaast heb ik nog donaties gekregen van vrienden en vriendinnen, collega’s, kinderen van school. In totaal hebben we een bedrag van €425 opgehaald. Dit is een waanzinnig bedrag dat wij met elkaar hebben kunnen verzamelen.

Ondertussen heb ik ook niet stil gezeten want ik heb een rekencircuit (zie foto’s) gemaakt die de kinderen in Zuid-Afrika kunnen blijven gebruiken. Alles is gelamineerd en op deze manier kunnen kinderen hier voor langere tijd gebruik van maken.

Via deze weg wil ik iedereen ontzettend bedanken die hebben meegeholpen met het verzamelen van alle flessen. In het bijzonder wil ik Africen en de SKOH bedanken die deze reis mogelijk maken, Marjolein Carstens voor het wegbrengen van alle flessen, Mike Broxterman (van de AH in Overbos) voor het innemen van de flessen en alle andere mensen voor het doneren van geld.

Van dit geld worden ter plaatse (kleur)potloden en een megafoon gekocht. Deze gebruiksmiddelen stonden al geruime tijd op het verlanglijstje van de Ashburyschool. Er zijn collega’s en vrienden die nog steeds geld aan mij geven, het bedrag zal wellicht nog oplopen en in een volgend verslag zal ik dit aangeven bij jullie.

Kortom er is vooraf een hoop gebeurd en nu is het moment daar om daadwerkelijk naar Zuid-Afrika te vertrekken. Nogmaals bedankt voor de €425,- en in Zuid - Afrikaanse Rand komt dit uit op 6453,96 ZAR.

Tot snel!

Groetjes,

Laurien

• 21 Februari 2014 - 15:37

Annemieke:

Wat een mooi bedrag heb je opgehaald!
    Ik wens je een hele mooie week toe en ben erg benieuwd naar je belevenissen.

• 21 Februari 2014 - 15:54

Debby Moritz:

Wij wensen jou heel veel plezier in Africa en zijn benieuwd naar je belevenissen.

• 21 Februari 2014 - 16:01

Saskia:

Goed hoor Laurien! Ga er helemaal voor! Wens je een hele goede reis en een indrukwekkend bezoek aldaar.

• 21 Februari 2014 - 16:08

Bianca En Senna:

Veel plezier !!!! en we gaan je volgen!

• 21 Februari 2014 - 16:34

Sabrina:

Laurien, een hele hele fijne reis en natuurlijk hopen we dat je er een geweldige ervaring aan over houdt. Heel veel plezier met het uitdelen de kleurpotloden, wat zullen ze blij zijn. Succes met de lange reis, en probeer ook te genieten!

• 21 Februari 2014 - 17:10

Alessandro:

Wat een mooie ervaring heel veel succes en geniet ervan. We zullen je volgen!

• 21 Februari 2014 - 17:12

Merel Meijer:

Heel veel plezier tijdens deze prachtige reis!
    We blijven je volgen!

• 21 Februari 2014 - 17:22

Chadia En Chahrazad:

Hoi laurien,de familie Elgharss wenst je veel succes met je prachtige project.

• 21 Februari 2014 - 18:01

Mariëlle:

Goede reis Laurien! Ik lees graag je verhalen. Supermooi bedrag, dus dat gaat vast helemaal goed komen! :D

• 21 Februari 2014 - 18:12

Manja En Fred Thomassen:

Heel veel plezier in Zuid-Afrika! We zijn benieuwd naar wat je allemaal mee gaat maken...

• 21 Februari 2014 - 21:05

Hans En Hans:

Heel veel plezier, zet hem op, dan doen wij het ook! DIKKE KUS

• 21 Februari 2014 - 21:09

Robert Bart:

Laurien, lekker genieten en succes met het uitdelen van de kleurpotloden. Ik ben benieuwd naar je verhalen.Tot na de vakantie. Nogmaals succes en genieten.

• 22 Februari 2014 - 09:15

Laurien :

Bedankt allemaal! Ik houd jullie op de hoogte! Groetjes Laurien!

• 22 Februari 2014 - 11:16

Marian:

Mooi bedrag Laurien! Goede start van dit avontuur! Je gaat goed voorbereid op pad! Ben best beetje jaloers! Xx